بخش گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو CRM

0 پسند
0 نظر

بخش گزارش و ابزار ها جهت افزایش بهره وری سازمان ها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری طراحی شده است که شما بتوانید با استفاده از ابزار ها و گزارش ها کسب و کار خود را بهبود بخشیده و رضایت مشتریان را افزایش دهید.


بخش ابزار ها در نرم افزار آرگو CRM:


در طراحی این سیستم بخش ابزار ها برای شما قرار داده ایم تا بتوانید استفاده کارآمد تری از سیستم آرگو CRM داشته باشید. ابزارها شامل 8 بخش می باشد که در این بخش به توضیح هر یک می پردازیم.


  • رسانه:

در این بخش تمام فایل هایی که در سیستم آپلود شده است امکان پوشه بندی نمونه قرارداد، کاتالوگ و بروشور و ... دارند.

بررسی بخش گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو CRM


  • برون بری گروهی pdf:

شما می توانید از کل مشتری یا فاکتور ها فایل پی دی اف تهیه نمایید و خروجی دریافت کنید. ابتدا باید نوع را انتخاب نمایید مثلا فاکتور و پیش فاکتور، پرداخت ها، هزینه ها و .... سپس با انتخاب بازه زمانی خروجی مد نظر خود را دریافت نمایید.

آموزش بخش گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو CRM


  • برون بری csv:

همانند بخش pdf می توانید از اطلاعات به صورت اکسل خروجی دریافت نمایید. این اطلاعات می توانند شامل مشتری، مخاطبین، مشتریان بالقوه، هزینه ها و .... باشند.

بخش گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو سی آر ام


  • تقویم:

در این بخش می توانید تقویم را مشاهده نمایید که تمام امور مربوطه را مشاهده نمایید. که در بخش تنظیمات برای هر مورد می توانید رنگ بخصوصی تعیین نمایید.

بخش گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آرگو


  • اطلاعیه ها:

تعطیلی در تاریخ فلان روز می تواند یک اطلاعیه باشد. اطلاعیه می تواند برای خودمان، کارکنان و مشتری باشد که در این بخش قابل تنظیم است.

بخش گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو


  • اهداف:

از مباحث مهم است که به عنوان شاخص کلیدی عملکرد (kpi) شناخته می شود. مثلا برای مدیر فروش تعیین می کنیم که اگر مبلغ فاکتور شده به فلان رقم تا تاریخ فلان برسد، ارتقا شغلی دریافت خواهی کرد. اهداف می توانند کلی و یا جزئی باشند.

آموزش بخش گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو CRM


  • گزارش ریز فعالیت:

تمام فعالیت هایی که بصورت ریز به ریز انجام شده است در این بخش قابل مشاهده می باشد که فقط قابل حذف توسط مدیر می باشد.

گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو CRM


  • گزارش تیکت pipe:

می توانیم بصورت پایپ لاین از تیکت ها خروجی دریافت نماییم. یعنی کل روند یک تیکت را در نظر بگیرید و از ابتدا تا انتها تمام اتفاقات و عملیات ها را بصورت لیست مشاهده نمایید. در واقع از جزئیات تیکت به ما اطلاعات می دهد.

بخش گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو


گزارش ها:

  • فروش:

در قسمت فروش شما می توانید تمام گزارش های مربوط به هر بخش دلخواه را دریافت نمایید. گزارش های مربوط به کالا یا خدمات، دریافت پرداخت ها، یادداشت های اعتباری، پیشنهادات، پیش فاکتورها گزارش، مشتریان و .... می باشد.

بخش گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار CRM


  • هزینه ها:

هزینه غیرقابل پرداخت هزینه هایی هستند که ما پرداخت نکرده ایم اما دریافت نموده ایم. مثلا در برخی کالا ها ما مالیات را از مشتری دریافت می کنیم و همان مالیات را پرداخت می کنیم. و یک نوع مالیات داریم که از مشتری دریافت نمی کنیم مثلا تولید محصول توسط خود ما انجام شده است که در این حالت مالیات را فقط از مشتری دریافت می کنیم.

بررسی گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو CRM


  • هزینه ها در مقایسه با فاکتور:

این بخش در واقع هزینه ها در مقایسه با درآمد ها می باشد که در قالب نمودار قالب رویت می باشد.

آموزش گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو CRM


  • مشتریان بالقوه:

در این قسمت مشخص می شود که شما نسبت به منابع مختلف چه نرخ تبدیلی داشته اید. مثلا از فیسبوک هزار نفر جذب داشتیم که سه نفر تبدیل به مشتری شده است. نرخ تبدیل سه هزارم است.

بخش گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو


  • مرور برگه ثبت ساعت کاری:

تمام گزارش ها مربوط به ساعت کاری کارکنان قابل مشاهده می باشد تا شما بتوانید بر اساس ساعت کاری فاکتور صادر نمایید.
بررسی گزارش ها و ابزار ها در نرم افزار آرگو CRM

  • مقالات پایگاه دانش:

از هر مقاله می توانیم گزارش دلخواه را دریافت نماییم. مثلا کدام مقالات برای کاربران محبوب هستند.

 

بدون نظر

شما هم دیدگاهتان را بنویسید
جست و جو
مقالات مرتبط
محبوب ترین مقالات

مقاله ای در این بخش یافت نشد