بخش گزارش و ابزار ها جهت افزایش بهره وری سازمان ها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری طراحی شده است که شما بتوانید با استفاده از ابزار
ها و گزارش ها کسب و کار خود را بهبود بخشیده و رضایت مشتریان را افزایش دهید.
در طراحی این سیستم بخش ابزار ها برای شما قرار داده ایم تا بتوانید استفاده کارآمد تری از سیستم آرگو CRM داشته باشید. ابزارها شامل 8 بخش می باشد که در این بخش به توضیح هر یک می پردازیم.
در این بخش تمام فایل هایی که در سیستم آپلود شده است امکان
پوشه بندی نمونه قرارداد، کاتالوگ و بروشور و ... دارند.
شما می توانید از کل مشتری یا فاکتور ها فایل پی دی اف تهیه
نمایید و خروجی دریافت کنید. ابتدا باید نوع را انتخاب نمایید مثلا فاکتور و پیش فاکتور، پرداخت ها، هزینه ها و .... سپس با انتخاب بازه زمانی خروجی مد نظر خود را
دریافت نمایید.
همانند بخش pdf می توانید از اطلاعات به صورت اکسل خروجی دریافت
نمایید. این اطلاعات می توانند شامل مشتری، مخاطبین، مشتریان بالقوه، هزینه ها و
.... باشند.
در این بخش می توانید تقویم را مشاهده نمایید که تمام امور
مربوطه را مشاهده نمایید. که در بخش تنظیمات برای هر مورد می توانید رنگ بخصوصی
تعیین نمایید.
تعطیلی در تاریخ فلان روز می تواند یک اطلاعیه باشد.
اطلاعیه می تواند برای خودمان، کارکنان و مشتری باشد که در این بخش قابل تنظیم
است.
از مباحث مهم است که به عنوان شاخص کلیدی عملکرد (kpi) شناخته می
شود. مثلا برای مدیر فروش تعیین می کنیم که اگر مبلغ فاکتور شده به فلان رقم تا
تاریخ فلان برسد، ارتقا شغلی دریافت خواهی کرد. اهداف می توانند کلی و یا جزئی
باشند.
تمام فعالیت هایی که بصورت ریز به ریز انجام شده است در این
بخش قابل مشاهده می باشد که فقط قابل حذف توسط مدیر می باشد.
می توانیم بصورت پایپ لاین از تیکت ها خروجی دریافت نماییم. یعنی کل روند یک تیکت را در نظر بگیرید و از ابتدا تا انتها تمام اتفاقات و عملیات ها را بصورت لیست مشاهده نمایید. در واقع از جزئیات تیکت به ما اطلاعات می دهد.
در قسمت فروش شما می توانید تمام گزارش های مربوط به هر بخش دلخواه را دریافت نمایید. گزارش های مربوط به کالا یا خدمات، دریافت پرداخت ها، یادداشت های اعتباری، پیشنهادات، پیش فاکتورها گزارش، مشتریان و .... می باشد.
هزینه غیرقابل پرداخت هزینه هایی هستند که ما پرداخت نکرده ایم اما دریافت نموده ایم. مثلا در برخی کالا ها ما مالیات را از مشتری دریافت می کنیم و همان مالیات را پرداخت می کنیم. و یک نوع مالیات داریم که از مشتری دریافت نمی کنیم مثلا تولید محصول توسط خود ما انجام شده است که در این حالت مالیات را فقط از مشتری دریافت می کنیم.
این بخش در واقع هزینه ها در مقایسه با درآمد ها می باشد که
در قالب نمودار قالب رویت می باشد.
در این قسمت مشخص می شود که شما نسبت به منابع مختلف چه نرخ تبدیلی داشته اید. مثلا از فیسبوک هزار نفر جذب داشتیم که سه نفر تبدیل به مشتری شده است. نرخ تبدیل سه هزارم است.
از هر مقاله می توانیم گزارش دلخواه را دریافت نماییم. مثلا کدام مقالات برای کاربران محبوب هستند.
مقاله ای در این بخش یافت نشد
بدون نظر
شما هم دیدگاهتان را بنویسید