قرارداد ها و اشتراک ها در نرم افزار آرگو CRM

0 پسند
0 نظر

در سازمان شما ممکن است محصولات و خدمات شما به صورت اشتراک ماهانه و سالانه باشد. در این بخش به توضیح تنظیمات مربوطه به اشتراک ها در نرم افزار آرگو CRM و ما بقی موارد در این خصوص خواهیم پرداخت.


تنظیمات در بخش اشتراک ها:


ابتدا در بخش تنظیمات مربوط به اشتراک ها را مشخص می نماییم. ابتدا مشخص می نمایید که اشتراک ها در بخش پورتال مشتری نمایش داده شوند یا خیر؟ این قابلیت برای مخاطب اصلی قابل نمایش می باشد. در بخش قرارداد ها ، می توانید انواع قرارداد ها تعریف نمایید. قرارداد ها بصورت ماهانه و سالانه قابل تعریف هستند.

بررسی قرارداد ها و اشتراک ها در نرم افزار آرگو CRM


بخش اشتراک در CRM


خلاصه ای از وضعیت اشتراک ها در این بخش قابل مشاهده است که شامل مشترک نشده، فعال، آینده، منقضی شده، پرداخت نشده، کامل نشده، لغو شده، کامل نشده منقضی شده می باشد. در قسمت ایجاد اشتراک بخشی با عنوان طرح صورتحساب وجود دارد که مربوط به پلن می باشد. برای مثال در برخی از کسب و کارها خدمات به صورت پلن ارائه می شوند برای مثال پکیج نقره ای، برنزی و طلایی. در واقع در این حالت خدمات پک بندی می شوند و شما می توانید در این بخش پلن دلخواه خود را استفاده نمایید. سپس نام مشتری و تعیین ارز و مالیات صورت می گیرد.

آموزش قرارداد ها و اشتراک ها در نرم افزار آرگو CRM


بخش قرارداد در CRM


جزئیات قرارداد ها و خلاصه آنها در این قسمت در دسترس می باشد که شامل چهار بخش فعال، منقضی شده، نزدیک به انقضا، اخیرا اضافه شده، زائد می باشند. همچنین قرارداد ها بر اساس نوع و ارزش در نمودار ها قابل مشاهده می باشند.

قرارداد ها و اشتراک ها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آرگو


اطلاعات قرارداد


اگر قراردادی به عنوان زائد معرفی شود در بخش مشتریان قابل رویت نخواهد بود و بر نمودار و ارقام نیز تاثیر گذار نمی باشد. سپس مشتری انتخاب شده و موضوع قرارداد مشخص می شود. همچنین جزئیاتی مانند ارزش و نوع قرارداد، تاریخ شروع و اتمام قرارداد تعیین می گردد.

آموزش قرارداد ها و اشتراک ها در نرم افزار آرگو CRM






بدون نظر

شما هم دیدگاهتان را بنویسید
جست و جو
مقالات مرتبط
محبوب ترین مقالات

مقاله ای در این بخش یافت نشد