در سازمان شما ممکن است محصولات و خدمات شما به صورت اشتراک ماهانه و سالانه باشد. در این بخش به توضیح تنظیمات مربوطه به اشتراک ها در نرم افزار آرگو CRM و ما بقی موارد در این خصوص خواهیم پرداخت.
ابتدا در بخش تنظیمات مربوط به اشتراک ها را مشخص می نماییم. ابتدا مشخص می نمایید که اشتراک ها در بخش پورتال مشتری نمایش داده شوند یا خیر؟ این قابلیت برای مخاطب اصلی قابل نمایش می باشد. در بخش قرارداد ها ، می توانید انواع قرارداد ها تعریف نمایید. قرارداد ها بصورت ماهانه و سالانه قابل تعریف هستند.
خلاصه ای از وضعیت اشتراک ها در این بخش قابل مشاهده است که شامل مشترک نشده، فعال، آینده، منقضی شده، پرداخت نشده، کامل نشده، لغو شده، کامل نشده منقضی شده می باشد. در قسمت ایجاد اشتراک بخشی با عنوان طرح صورتحساب وجود دارد که مربوط به پلن می باشد. برای مثال در برخی از کسب و کارها خدمات به صورت پلن ارائه می شوند برای مثال پکیج نقره ای، برنزی و طلایی. در واقع در این حالت خدمات پک بندی می شوند و شما می توانید در این بخش پلن دلخواه خود را استفاده نمایید. سپس نام مشتری و تعیین ارز و مالیات صورت می گیرد.
بخش قرارداد در CRM
جزئیات قرارداد ها و خلاصه آنها در این قسمت در دسترس می باشد که شامل چهار بخش فعال، منقضی شده، نزدیک به انقضا، اخیرا اضافه شده، زائد می باشند. همچنین قرارداد ها بر اساس نوع و ارزش در نمودار ها قابل مشاهده می باشند.
اگر قراردادی به عنوان زائد معرفی شود در بخش مشتریان قابل رویت نخواهد بود و بر نمودار و ارقام نیز تاثیر گذار نمی باشد. سپس مشتری انتخاب شده و موضوع قرارداد مشخص می شود. همچنین جزئیاتی مانند ارزش و نوع قرارداد، تاریخ شروع و اتمام قرارداد تعیین می گردد.
مقاله ای در این بخش یافت نشد
بدون نظر
شما هم دیدگاهتان را بنویسید