تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو CRM

0 پسند
0 نظر

نرم افزار آرگو CRM برخی تنظیمات پیشرفته دارد که جهت تغییر ظاهر CRM بوده و می توان با استفاده از آن ظاهر نرم افزار را شخصی سازی نمود. و همچنین می توانید نقش های مختلف در سیستم ایجاد نمایید و برای هر نقش دسترسی های مختلف تعیین شده و سپس کارمندان را تعریف نماییم. پس از بررسی تنظیمات اولیه در نرم افزار آرگو سی آر ام در ادامه کامل تر به بررسی تنظیمات پیشرفته خواهیم پرداخت.


تم سبک طراحی


این قسمت شامل بخش های مدیریت، مشتریان، دکمه ها، تب ها، مودال ها، عمومی، برچسب ها و CSS سفارشی می باشند.


  • بخش مدیریت

بخش مدیریت برای ایجاد تغییرات ظاهری در استفاده از سیستم است که می توانید با تغییر رنگ هر بخش تغییرات مورد نظرتان را در بخش مدیریت مشاهده نمایید. تصویر زیر مربوط به قبل از ایجاد تغییرات می باشد.

بررسی تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو CRM

در تصویر زیر می توانید با مقایسه دو عکس تغییرات هر بخش با توجه به رنگ انتخابی را مشاهده نمایید.

آموزش آرگو سی آر ام


  • بخش مشتریان

در استفاده از آرگو سی آر ام شما دو بخش در اختیار خواهید داشت که بخش اول برای ادمین و مدیر و بخش بعدی برای مشتریان است. تغییرات پنل مشتری در این قسمت صورت می گیرد که برای مشتریان، کارمندان و ..... با توجه به دسترسی که برای کاربر تعریف نمودیم قابل استفاده می باشد.

تنظیمات بخش مشتریان در آرگو CRMتنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو سی آر ام

بررسی تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو CRM


تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو سی آر ام

  • دکمه ها

تمام دکمه ها در هر بخش از نرم افزار CRM را در این بخش می توانید تغییر دهید که با مقایسه دو تصویری که در ادامه آوردیم می توانید به راحتی تغییرات ایجاد شده را ملاحظه نموده و از این قابلیت طبق سلیقه خود استفاده نمایید.

آموزش نرم افزار آرگو CRM

آموزشمدیریت ارتباط با مشتری آرگو CRM

  • تب ها

تب ها به معنی بخش های مختلف از منو و زیر منو می باشند که می توانید در کل نرم افزار آرگو CRM در تمام تب ها تغییرات ایجاد نمایید. در ادامه با مقایسه دو تصویر تغییرات را ملاحظه می فرمایید.

آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در آرگو CRM

بررسی تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو CRM

  • مودال ها

مودال ها شامل بخش هایی از سیستم نرم افزاری می باشند که به عنوان صفحه ای جدید و عمدتا کوچکتر بعد از کلیک بر روی دکمه ظاهر می شوند که عمدتا جهت تائید، لغو و یا هشدار یک مورد نمایان می شوند. شما می توانید بر حسب سلیقه مودال های CRM خود را تغییر دهید.

بررسی مودال ها در آرگو CRM

تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو سی آر ام


  • عمومی

برخی موارد در نرم افزار وجود دارند همانند جدول ها در قسمت های مختلف قابل رویت هستند. تغییرات این موارد در قسمت عمومی صورت می گیرد.

بررسی تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو CRM

  • برچسب ها

همانطور که مقاله قبلی اشاره نمودیم شما در بخش های مختلف می توانید از برچسب برای دسته بندی استفاده نمایید. در این قسمت می توانید رنگ و ظاهر برچسب را تغییر دهید.

آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو سی آر ام

  • css سفارشی

شما می توانید از کد های CSS جهت ایجاد تغییرات ظاهری در سه بخش مدیریت مشتری، مدیریت و مشتریان استفاده نمایید.

برررسی تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو CRM

فیلد های سفارشی:


قابلیت فیلد های سفارشی در نرم افزار آرگو CRM جهت تعریف فیلد های جدید در بخش های مختلف سازمان می باشد که می تواند برای مشتریان، پروژه ها و .... تعریف شوند. با توجه به زمینه های فعالیت مشتری موارد مختلفی می تواند برای سازمان مهم باشد مثلا در شرکت های عمرانی جرم محصول مهم می باشد که به عنوان فیلد سفارشی باید اضافه شود و در سایر بخش ها لحاظ شود.

زمانیکه شما محصولات را در سیستم اضافه می کنید توجه نمایید که فیلد ها و ویژگی های اضافی تر را در این قسمت تعریف نمایید. حتی می توانید فیلدی به عنوان نحوه آشنایی مشتری با سازمان را در این بخش تعریف نمایید. به عنوان نمونه یک فیلد برای تعیین جنس محصول ایجاد می نماییم.

آموزش آرگو سی آر ام

فیلدهای سفارشی در نرم افزار آرگو CRM

تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو سی آر ام


جهت استفاده از فیلد ایجاد شده وارد بخش کالا یا خدمات می شویم و بعد این افزودن کالا در صفحه جدید اطلاعات مورد نیاز را وارد می نماییم.

آموزش تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو CRM

آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آرگو

تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

همچنین در جدول مربوط به کالا و خدمات فیلد جدید و محصول جدید قابل مشاهده می باشد.

آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری


توجه نمایید که بخش کالا یا خدمات به طور مفصل در مقاله فاکتور و پیش فاکتور شرح داده خواهد شد در این بخش هدف اشاره به کاربرد فیلد های سفارشی بوده است.

تنظیمات منو


تنظیمات منو شامل دو بخش منوی اصلی و منوی تنظیمات می باشد. منوی اصلی شامل بخشی می باشد که در پنل ادمین مشاهده می شود. اما منوی تنظیمات جهت چینش و ایجاد تغییرات در منوی تنظیمات است. شما می توانید هر بخش را به دلخواه حذف نموده، ترتیب آن را تغییر داده و یا به عنوان زیر منو تغییر دهید.


بررسی تنظیمات پیشرفته و اطلاعات پایه در آرگو سی آر ام



تنظیمات منو در آرگو crm

بدون نظر

شما هم دیدگاهتان را بنویسید
جست و جو
مقالات مرتبط
محبوب ترین مقالات

مقاله ای در این بخش یافت نشد