نرم افزار آرگو CRM برخی تنظیمات پیشرفته دارد که جهت
تغییر ظاهر CRM بوده و می توان با استفاده از آن ظاهر نرم افزار را شخصی سازی
نمود. و همچنین می توانید
نقش های مختلف در سیستم ایجاد نمایید و برای هر نقش دسترسی های مختلف تعیین شده و
سپس کارمندان را تعریف نماییم. پس از بررسی تنظیمات اولیه در نرم افزار آرگو سی آر ام در ادامه کامل تر به بررسی تنظیمات پیشرفته خواهیم پرداخت.
این قسمت شامل بخش های مدیریت، مشتریان، دکمه ها، تب ها، مودال ها، عمومی، برچسب ها و CSS سفارشی می باشند.
بخش مدیریت برای ایجاد تغییرات ظاهری در استفاده از سیستم
است که می توانید با تغییر رنگ هر بخش تغییرات مورد نظرتان را در بخش مدیریت
مشاهده نمایید. تصویر زیر مربوط به قبل از ایجاد تغییرات می باشد.
در تصویر زیر می توانید با مقایسه دو عکس تغییرات هر بخش با توجه به رنگ انتخابی را مشاهده نمایید.
در استفاده از آرگو سی آر ام شما دو بخش در اختیار خواهید
داشت که بخش اول برای ادمین و مدیر و بخش بعدی برای مشتریان است. تغییرات پنل
مشتری در این قسمت صورت می گیرد که برای مشتریان، کارمندان و ..... با توجه به
دسترسی که برای کاربر تعریف نمودیم قابل استفاده می باشد.
تمام دکمه ها در هر بخش از نرم افزار CRM را در این بخش
می توانید تغییر دهید که با مقایسه دو تصویری که در ادامه آوردیم می توانید به
راحتی تغییرات ایجاد شده را ملاحظه نموده و از این قابلیت طبق سلیقه خود استفاده
نمایید.
تب ها به معنی بخش های مختلف از منو و زیر منو می باشند که
می توانید در کل نرم افزار آرگو CRM در تمام تب ها تغییرات ایجاد نمایید. در ادامه با مقایسه دو تصویر
تغییرات را ملاحظه می فرمایید.
مودال ها شامل بخش هایی از سیستم نرم افزاری می باشند که به عنوان صفحه ای جدید و عمدتا کوچکتر بعد از کلیک بر روی دکمه ظاهر می شوند که عمدتا جهت تائید، لغو و یا هشدار یک مورد نمایان می شوند. شما می توانید بر حسب سلیقه مودال های CRM خود را تغییر دهید.
برخی موارد در نرم افزار وجود دارند همانند جدول ها در قسمت
های مختلف قابل رویت هستند. تغییرات این موارد در قسمت عمومی صورت می گیرد.
همانطور که مقاله قبلی اشاره نمودیم شما در بخش های مختلف می توانید از برچسب برای دسته بندی استفاده نمایید. در این قسمت می توانید رنگ و ظاهر برچسب را تغییر دهید.
شما می توانید از کد های CSS جهت ایجاد
تغییرات ظاهری در سه بخش مدیریت مشتری، مدیریت و مشتریان استفاده نمایید.
قابلیت فیلد های سفارشی در نرم افزار آرگو CRM جهت تعریف فیلد های جدید در بخش های مختلف سازمان می باشد که می تواند برای مشتریان، پروژه ها و .... تعریف شوند. با توجه به زمینه های فعالیت مشتری موارد مختلفی می تواند برای سازمان مهم باشد مثلا در شرکت های عمرانی جرم محصول مهم می باشد که به عنوان فیلد سفارشی باید اضافه شود و در سایر بخش ها لحاظ شود.
زمانیکه شما محصولات را در سیستم اضافه می کنید توجه نمایید که فیلد ها و ویژگی های اضافی تر را در این قسمت تعریف نمایید. حتی می توانید فیلدی به عنوان نحوه آشنایی مشتری با سازمان را در این بخش تعریف نمایید. به عنوان نمونه یک فیلد برای تعیین جنس محصول ایجاد می نماییم.
جهت استفاده از فیلد ایجاد شده وارد بخش کالا یا خدمات می شویم و بعد این افزودن کالا در صفحه جدید اطلاعات مورد نیاز را وارد می نماییم.
همچنین در جدول مربوط به کالا و خدمات فیلد جدید و محصول جدید قابل مشاهده می باشد.
توجه نمایید که بخش کالا یا خدمات به طور مفصل در مقاله فاکتور و پیش فاکتور شرح داده خواهد شد در این بخش هدف اشاره به کاربرد فیلد های سفارشی بوده است.
تنظیمات منو شامل دو بخش منوی اصلی و منوی تنظیمات می باشد. منوی اصلی شامل بخشی می باشد که در پنل ادمین مشاهده می شود. اما منوی تنظیمات جهت چینش و ایجاد تغییرات در منوی تنظیمات است. شما می توانید هر بخش را به دلخواه حذف نموده، ترتیب آن را تغییر داده و یا به عنوان زیر منو تغییر دهید.
مقاله ای در این بخش یافت نشد
بدون نظر
شما هم دیدگاهتان را بنویسید