استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (آرگو CRM) برای ایجاد ارتباط با مشتریان و امور سازمان کاربرد دارد و بی شک از مهمترین بخش ها در یک نرم افزار ارتباط با مشتری می تواند بخش پروژه ها و وظایف باشد که بیشترین نظم دهی را در سازمان ایجاد می نماید. پس از بررسی بخش های مختلف همچون مشتریان، مشتریان بالقوه، فاکتور و پیش فاکتور و قرارداد ها در نرم افزار آرگو CRM اکنون به بررسی بخش پروژه ها و وظایف در نرم افزار آرگو CRMمی پردازیم.
در بخش تنظیمات و وظایف در ابتدا تعداد سطر ها در گانت چارت را مشخص می نمایید. همچنین امکان تعیین وظایف مربوط به یک پروژه را برای تمام همکاران، امکان افزودن و ویرایش نظرات، اختصاص وظیفه به صورت خودکار به ایجاد کننده وظیفه، امکان تعیین دنبال کننده وظیفه، امکان فعال و غیر فعال نمودن تایمرها، امکان پرداخت در لحظه ایجاد وظیفه، ست نمودن تایمر و تعیین نوع گرد کردن آن، تعیین اولویت و .... از تنظیمات این بخش می باشد.
در بخش وظایف سه قسمت جهت ایجاد وظیفه، بررسی اجمالی وظایف و نمودار کانبان وجود دارد.
می توانید وظایف را بصورت لیست و یا کانبان ببینید که جزئیات وظایف قابل نمایش می باشد. هر وظیفه در 5 حالت شروع نشده، در حال پیشرفت، آزمایشی، منتظر بازخورد، کامل شده می باشند.
شما می توانید با فعال نمودن امکان پرداخت برای هر وظیفه امکان پرداخت جداگونه ایجاد نمایید. همچنین امکان افزودن فایل مرتبط با وظیفه در این قسمت وجود دارد. در ادامه موضوع وظیفه و نرخ ساعتی، تعیین تاریخ شروع و پایان وظیفه ایجاد شده، اولویت وظیفه (کم، متوسط، زیاد، فوری)، امکان تکرار در بازه زمانی تعیین شده، وظیفه مرتبط با چه بخشی می باشد (پروژه، فاکتور، مشتری، پیش فاکتور، قرارداد، تیکت، هزینه، مشتری بالقوه، پیشنهاد)، تعیین شخصی که قرار است وظیفه را انجام دهد و تعیین دنبال کنندگان، افزودن برچسب ها برای دسته بندی و توضیحات تکمیلی در این بخش قابل انجام می باشد.
پروژه در نرم افزار آرگو سی آر ام شامل پروژه جدید، نمایش گانت چارت و فیلتر پروژه ها می باشد که در ادامه به شرح هر یک خواهیم پرداخت.
برای ایجاد پروژه جدید ابتدا باید نام مربوطه برای پروژه انتخاب نمایید و سپس انتخاب مشتری، تیک مربوط به محاسبه پیشرفت از طریق وظایف (جهت محاسبه خودکار روند پروژه)، نوع صورتحساب (ثابت، ساعت پروژه، ساعت وظیفه)، وضعیت (شروع نشده، در حال پیشرفت، درحال انتظار، لغو شده، تمام شده)، تعیین نرخ کلی، انتخاب زمان بر اساس ساعت، انتخاب اعضای پروژه، انتخاب تاریخ شروع و پایان، تعیین برچسب، وظیفه و .... جهت ایجاد پروژه صورت می گیرد. هم چنین در بخش تنظیمات پروژه می تواند تعیین نمایید که چه بخش هایی در تب پروژه نمایش داده شود.
تمام اطلاعات مربوط به پروژه در این بخش قابل مشاهده می باشد که تقریبا مشابه بخش داشبورد عمل می نماید و اطلاعات کلی از پروژه در اختیار شما قرار می دهد.
خلاصه وظایف و تمام وظایفی که برای این پروژه تعریف و اختصاص یافته است در این بخش قابل مشاهده و تغییر می باشد.
می توانید ساعات کاری که در پروژه صرف نموده اید را در این بخش تعیین کنید. چرا که هر پروژه امکان پرداخت در ازای کارکرد ساعتی، ماهانه و مبلغ ثابت را دارا می باشد.
به ازای هر پروژه می توان نقاط عطف مختلف تعریف نمود. برای مثال در یک پروژه بخش طراحی ui وجود دارد که نقطه عطف اول می باشد. نقطه عطف دوم برنامه نویسی فرانت و .... می باشد. برای تمامی نقاط عطف تعریف شده میتوان اولویت تعیین نمود.
تمام فایل ها مربوط به پروژه در این بخش قابل بارگزاری می باشد که در روند پروژه مورد ارزیابی قرار گیرند و جهت پیشرفت پروژه استفاده شوند.
صحبت بین افراد درگیر در پروژه می باشد. وقتی اعضای تیم هم راستا با یکدیگر فعالیت می نمایند در روند انجام پروژه هر مشکل و ایراد وجود داشته باشد در این بخش با یکدیگر به اشتراک می گذارند.
در این قسمت می توانید تمام وظایف را در قالب گانت چارت مشاهده نمایید که قابل نمایش بصورت هفتگی، ماهانه و ... می باشد.
در این قسمت می توانید تمامی تیکت ها و وضعیت آن ها را مشاهده نمایید و تیکت مربوطه را پاسخ دهید.
تمام قرارداد های مربوط به این پروژه در این قسمت قابل مشاهده است.
زمانی که مشتری بعد از ثبت قرارداد موارد دیگری در پروژه اضافه می نماید در بخش فروش مطرح می شود.
می توانید به ازای هر پروژه یادداشت های شخصی ایجاد نمایید.
تمام فعالیت ها و عملیات هایی که در خصوص این پروژه انجام داده اید در این بخش قابل مشاهده می باشد.
برای مشاهده پروژه ها می توانید از بخش فیلتر ها استفاده نمایید. پروژه ها را با استفاده از فیلتر شروع نشده، در حال پیشرفت، در حال انتظار و .... مشاهده نمایید.
مقاله ای در این بخش یافت نشد
بدون نظر
شما هم دیدگاهتان را بنویسید